Tuesday, April 23, 2013

Bakal Mama..(",)



Assalamualaikum & Salam Sejahtera..


              Setelah 2 tahun menyepikn diri dari dunia blogger akhirnya hari ini terbuka pintu hati tuk mengetuk keyboard ni...Alhamdulillah rezeki di tahun 2013..awal tahun aku disahkan mengandung setelah 3 tahun 6 bulan menanti..saat2 paling menggembirakan aku n suami...di hujung bulan 1 pula sekali lagi  berita gembira aku terima....aku diterima bekerja dalam sektor kerajaan..walaupun secara kontrak tapi sudah memadai tuk aku..

              aku baru je balik dari monthly check up kat klinik desa bukit katil..genap 20 minggu arini..Alhamdulillah baby dan mamanya sihat..tekanan darah, gula, kepekatan darah, sume ok..nie sume hasil dari faktor pemakanan terjaga dari suamiku...mcm2 la dia suh aku makan..mcm2 la pantang pemakanan dari dia..mcm doktor pulak dia kat umah..hehehe....denyutan jantung baby pun ok..seronok first time dengar jantung baby..x sabarnya nk tggu baby lahir..bertambah seronok hidup ni..xde la bosan hidup berdua je...


             ok la..setakat ni je dulu perkembangan dari aku..hehe..doakan aku n baby sentiasa sihat ye..x sabar nk tggu sehingga due date...


2 comments:

Post a Comment

nak kritik?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails