Monday, May 10, 2010

..Selamat Hari Ibu..(",)


Rasenyer masih lum trlmbat tuk aku ucapkan "SeLaMAt Hari Ibu" untuk semua dh bergelar ibu atau yg bakal bergelar ibu..terutama aku nk ucapkan khas tuk mamaku yg amat aku sayangi Pn. Rubiah Md. Sohol..




dan kpada ibu mertuaku Net Komeng dan Joyah Komeng..jgn jeles..aku ade 2 org kam mertua..Net 2 mak mertua ku sbnr..Joyah 2 mak angkat suami aku..aku pggil Mak Yah..dia yg jage suami aku dr kecik..so aku lbh mesra ngan MAk Yah berbanding mak mertua aku..


Semalam aku sedih sgt sbb x dpt bersama mama aku smpena ari ibu nie..tp bile bgn pg mama aku kol..dia kate nk datang melaka..dia ajak kami kuar jln2..so kami lepak la kat Pantai Puteri..terubat gak rindu aku pd mama aku..sbnrnye setiap mggu aku akan blik kpg jenguk mama aku..tp mggu nie aku x dpt nk blik..disebabkn mslh teknikal..2 yg rase sedih sgt..bese la anak mama..mst selalu balik..walaupun dh kawin..dh jd habit aku..nsb suami aku jenis x kisah..yer la..selagi org tua kite msh bernyawa..jgn nti dia dh xde baru kite nk menyesal..dh x gune dh..aku ingt lg kate2 ADAH kat aku.."rajin2 la jenguk mak ko selagi dia ade..nti dia dh xde ko akan rindukn dia.." aku phm perasaan mung adah..mase 2 kite bz wat measurement walaupun mase 2 waktu hari raye..semoga roh mak mung ditempatkn di dalam golongan org beriman..


mesti bestkn bile dh jd ibu..lebih2 lg kalo dh kawin mcm aku nie..mgharap kehadiran seorg anak di sisi sbgai penghibur n pelengkap kehidupan..kami selalu berdoa cpt2 dpt anak..xde la hdp kami ni sunyi sgt..

Last but not least..sekali lg aku ucapkn selamat hari ibu sedunia..hari2 adalah hari ibu di mata setiap anak2..segala jasa pengorbananmu selama nie x dapt anak2 balas..semoga semua ibu2 hidup bahagia di samping anak2 tersyg..semoga hidup mereka sentiasa dilimpahkn Rahmat olehNYA di dunia n di akhirat..

~~SELAMAT HARI IBU~~

1 comment:

.nad. said...

selamat hari ibuuu~~~

Post a Comment

nak kritik?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails