Monday, June 14, 2010

Congrate my sis..(",)..


13 Jun 2010..akhirnya adikku NORINA bergelar seorang graduan Ijazah Sarjana Muda Dengan Kepujian Teknologi Maklumat..Graduasi dari KLMU..adikku sudah konvo aku ni bila lagi..aduhaiii..banyak benda yang tidak memuaskan hati sepanjang majlis bermula..rasa macam kelam kabut sangat..jauh berbeza dengan majlis graduasi dari U lain..mungkin nak save budget..tak tahu la aku..tapi apa2 pun tahniah untuk angah..pasni boleh la cari keje yer..jangan duk umah tanam anggur lagi..hahaha...





p/s: yang sedihnya suami aku tetap tak dapat ikut serta..sedihnya rasa..:(



4 comments:

sweeTSour said...

wah sedondon je semua..
congrate norina..hehe

DALILA said...

syikin bila lg....he2..

Syikin said...

syikin thun depan..hehe..

DDrfauziah said...

Salam singgah ukhwah dari Kak G. Ceria2kan hari anda. :)

Misi di Maya: Singgah2 memanjangkan silaturrahim dan bertanya kabar bila berkesempatan. :)

Congrats 2 ur sis juga.

Post a Comment

nak kritik?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails